تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

علل گرایش به فرقه های شیطانی چیست ؟

مقدمه

در راستای بررسی آسیب های اجتماعی کشورمان ایران به این موضوع می خواهیم بپردازیم که چرا در تمام کشورهای دنیا کسانی پیدا می شوند که شکل و شمائل عادی ندارند و بر خلاف تمام مردم  سعی می کنند طوری لباس  بپوشند و خود را آرایش کنند که وحشتناک و چندش آور به نظر برسند. و  خود را شیطان گرا یا شیطان پرست معرفی کرده و از نمادها  و علائم خواص استفاده می کنند. واقعا چرا گروهی به فرقه های شیطانی  و شیطان جذب می شوند و علل گرایش آنها به این نوع زندگی ضد انسانی چیست؟

در این تحقیق سعی بر این است که با رویکردی همه جانبه به موضوع  جذب فرقه های شیطانی  بپردازیم و با روش ترکیبی کتابخانه ای میدانی به پرسش تحقیق پاسخ دهیم . از این جهت روش تلفیقی را استفاده کردیم که خیلی از این جوانان به ابعاد و مبانی کاری که انجام می دهند آگاه نیستند و پژوهش میدانی به تنهایی پاسخ روشنی به دست نمی دهد. همچنین کار کتابخانه ای محض هم مفید نیست زیرا باید به علل موءثر و واقعی که این افراد را تحت تأثیر قرار داده پی برد و تنها راه دست یابی به این مطلب گفتگو با خود آنهاست.

در این تحقیق به چند علت اساسی و مجموعه ای از ارزش ها که در ایدئولوژی شیطانی مطرح می شود دست یافتیم که با مستند کردن آنها به منابع و نقد ارزش های شیطانی تحقیق را پایان می دهیم.

نمادسازی وسیع فرقه های شیطانی و ترویج آن در حوزه فرهنگ عمومی

انتقال و نشر اندیشه ها از طریق گفتن یا نوشتن دشوار است و تعداد محدودی از مردم با آن ارتباط برقرار می کنند. اما نمادها به راحتی جایگاه خود را در فرهنگ عمومی پیدا می کنند و به خاطر اینکه ظرفیت کار هنری دارند، به صورت جذابی در جامعه، به خصوص بین جوانان و زنان گسترش می یابند. نمادهای شیطانی در گستره بسیار وسیعی از لباس و کفش و ساعت گرفته تا رنگ و طرح داخل اتاق خواب تا عروسکی که در تزئینات خودرو کاربرد دارد و انگشتر و دستبند و ده ها شی ء دیگر که در اشیاء شخص و در منظر عمومی استفاده می شود. این نمادها متفاوت و خوش ساخت هستند و همه جا یافت می شوند. از برچسبی که کودک پنج ساله به دفتر نقاشی می چسباند تا سردسته عصایی که پیر مرد هفتاد ساله به دست می گیرد. این نمادها همه جا حضور دارند. گذشته از این طرح های خیالی از چهره شیطان روی بسیاری از لباس ها و سایر وسایل و اشیاء شخصی دیده می شود.





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی